Rabu, 27 Februari 2013

Last Day

amg minna this is the last day gue menjadi anak loli yang ultimate uke serta kawaii kira-kira itu /hiksuu/ /apaan/ yap ini hari terkhir gue, Nei Tekutaka Kizuato /heh ngaco/ besok gue udah tua-__- maaf gabisa jadi kawaii megane-chan lagi<///3 /bukan/

yak hari terakhir di umur 14thn gue habiskan dengan mengedit so freakingly banyaknya foto2 buku tahunan kela gue~ yah capek sih, but untuk seni apalah arti sebuah ppengorbanan rasa lelah dan rasa kantuk /huek/

I'll stop with the twin tails
It was my unchanging image
That's right, I'd certainly like to
meet with a new me
My hair is now quick and easy
I'll graduate from my twin tails

 Come now, once I untie the
long hair that I tied up, I'll become someone else, right?
Girls are capable of an ever-changing appearance
I want to quickly become an adult

 dudududuu~~~

Tidak ada komentar:

Posting Komentar